معبد خیال

جز وصل روی خوبت دل آرزو ندارد

جز قهر بی دلیلت جانم عدو ندارد

در معبد خیالم دارم بتی و دانی

معبود من تو هستی این گفت وگو ندارد

تادلبری بیابد دل گرم جست وجو شد

دیدم ترا و گفتم این جست و جو ندارد

ازچشم شوخ و مستت بیگانه گشتم از خود

این گونه شور ومستی جام و سبو ندارد

چون نوگل بهاری رویت بود شکوفا

گوآنکه هرگز آن گل این رنگ بو ندارد

آگه دلت نگردد ازآه سینه سوزم

سیلاب اشگ چشمم تاهای وهوندارد

افشانده طره ی مو روبرگرفته ازمن

" روکن به هرکه خواهی ، گل پشت و روندارد"

نظرات 1 + ارسال نظر
عه تا یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ب.ظ http://www.bankol.blogfa.com

فرهیخته ی عزیز/جناب اقای خسرو نصیری اعظم
برای کمک به ارزیابی نظر مخاطب شعر امروز ایران از شما که صلاحیت اظهار نظر دارید
دعوت میشود در این نظر سنجی شرکت کنید.
با احترام و سپاس

با سپاس
متاسفم که به دلیل عدم دسترسی به شبکه ی وب این پیام را با تاخیر دریافت می کنم . امیدوارم این تاخیر را حمل بر بی ادبی نفرموده باشید .
در خدمت فرهیختگان ایران هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد